En säng gjord av choklad!

Älskade sonen ville göra morgon redan vid fem. Tydligen. Vaknade av att han satt och mumsade på min tomma B&J burk. Choklad överallt i sängen. Roligt. Försökte förklara att det inte riktigt var morgon än, men han sa bara att han var färdig och att mamma skulle kliva upp. Halv sex gav jag med mig.... Tur det finns kaffe säger jag bara!

Nu är han på dagis iaf. Dom skulle packa med lunch och gå iväg till nån lekpark. Roligt. Antar att Wilhelm lär somna i vagnen. Sen ska Sami hämta honom efter dagis. Så han kommer inte hem förän klockan sju. Skönt att få ta det lugnt en hel dag. Eller lugnt var väl kanske att ta i. Man har ju miljoner saker att göra ändå. Som alltid.

Ska smsa till hon som bor i min lägenhet också. Höra om jag kan komma och hämta en av nyklarna på helgen, så jag kan börja flytta in redan då. Var faktiskt kvartersvärden som tipsade mig om det. Vore ju enkelt om hon går med på det. Pappa har ju inte semester längre och det blir ju svårt att flytta allt själv ;) Även om jag är stark som Hulken ;)

Nä, dags att ringa lite samtal!

Kommentarer
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

fy för att gå upp vif 5 här får vi sova till 10 på morgonen :D



sv: men gud det finns idioter till allt, vad har m an för liv om man tar sig in på andras konton!



hoppas ni haft en bra dag :)

kram

2010-08-05 @ 23:14:26
URL: http://shiiitonge.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu