Fristad

Efftersom Wilhelm vägrar att låta sin lillasyster vara i fred så är det bestämt att jag och pappa ska bygga en liten fristad åt henne. För han är verkligen på henne vareviga sekund! Och det funkar ibland. Men oftast så är han oförsiktig och retas med henne (och mig). Så jag längtar tills det är klart så stackarn får leka ifred nån gång!

Wilhelm är då frisk nu. Kanske en aningen mammig än. Men han är då pigg och prickarna har börjat försvinna. Tror till och med att blåsorna i munnen är borta. Det är ju inte direkt så att man får kolla ;)

Idag har jag varit duktig iaf. Plockat på och grejat. Sami kommer hit efter jobbet och ska träffa barnen. Då ska jag passa på att städa i hallen som nu är klar! Jej!
Igår mådde jag dåligt.... Var tvungen att tacka nej till gratis städning :( Dom har ju renoverat min hall och igår kom dom för att städa. Just när Wilhelm äntligen hade somnat. Elina sov också. Så nu får jag ta och städa själv... Men ja, det är ju inte direkt stor yta det handlar om. Men det känns ju inge bra att tacka nej ändå! :P

Börjar nästan misstänka att även Elina håller på att bli sjuk nu. Hon är inte alls med på noterna idag. Hon skriker mest hela tiden. Och det är inte likt henne! Hoppas det bara är trötthet eller nått!

Nä nu ska jag skynda mig att diska innan "skrik" och "gnäll" vaknar igen!
Tjoo!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu