Sömn

Vädret svek oss idag. Regnet har öst ner och det har mullrat på. Men nu ser det ljusare ut. Har vi tur ser det bra ut när Wilhelm vaknar så man kanske kan gå till stranden och bada. Gör ju ingenting om solen inte skiner starkt. Är ju bara bra för Wilhelm och Elina.

Vi har inte gjort nått idag. Skönt de med. En kaka bakades och åt iaf. Gott gott!
Elina sover. Wilhelm också snart hoppas jag. Jag ska lägga mig i sängen och vila. Kanske somna lite jag också. Vore skönt. Känns som att jag skulle behöva sova flera dagar för att ta igen lite förlorad sömn... Men jag ska iof inte klaga. Dotten sköter sig exemplariskt och sover hela nätter!

Tänk att hon blir 4 månader om några dagar. Dags för smakportioner. Men jag tror nog att jag väntar med det faktiskt. Hon visar inte nått intresse över huvudtaget och eftersom hon inte äter så himla bra, så avvaktar jag nog lite. Får höra vad dom på bvc tycker sen när vi ska dit. Ingen mening att stressa tycker jag.

Kommentarer
Skrivit av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Tiden går så fort - tänk att lillan snart blir 4 månader. Var det igår som jag grattade för att hon hade kommit? :) Skönt att hon sover hela nätter. Längtar tills Tore gör det med (men jag tror faktiskt att han snart kommer att göra det :))



Här har solen börjat skina lite mer...och det är varmt så jag hoppas att dom grå regnmolnen försvinner helt snart :)



Kramar

2010-08-08 @ 12:41:23
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Sofi

Så skönt att Elina sover hela nätterna. Jag är glad eftersom Leo börjar sova 3-4 timmar i streck! Hur går det med allt för dig? Du flyttar snart också, kan tänka mig att det kommer att bli skönt. Vi söker bostad för fullt, få väl se om det dyker upp någon som passar.

2010-08-08 @ 20:06:31
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

mer bilder :D



sv: ja det var det verkligen.



hoppas ni haft en toppendag :)

kram

2010-08-08 @ 22:38:33
URL: http://shiiitonge.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu