Usel bloggare

Jag vet att jag varit en usel bloggare dom sista dagarna. Men det har varit fullt upp. Vill ju få klart i lägenheten någon gång. Så jag har inte suttit en enda minut vid datorn.

Igår fick jag ny spis, tvättmaskin och torkskåp! Riktigt najs. Och tv har jag köpt! Wilhelm vart jätte glad. Och han riktigt njöt av mysstund med Bompa innan läggdags!

Ja, det börjar faktiskt se ut som ett hem nu! Äntligen. Vi trivs verkligen här alltså! Känns jätte bra.

Imorgon är det lördag. Planen är att mina föräldrar ska komma med släpvagn och hämta alla kartonger och skit, och lämna lite lådor som ska in i förrådet. Sen ska det sista upp på väggarna! Några hyllor och min stora fina spegel. Och då är det bara lite småfix, sen klart! :)

Nä nu ska jag kika in på facebook en snabbis, sen ge lillan mat, och gå isäng!


Kommentarer
Skrivit av: Anna

Jag promenerar alltid mot böleäng eller röbäck. För nån kväll sen va jag ute med min svägerska och vi har en speciell runda vi går nere på böleäng och då såg jag dig när du bar in din nya TV haha, lite komiskt :D

2010-08-27 @ 22:50:43









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu