Fröken positiv

Va kanske lite av en tidsoptimist då jag trodde att jag skulle hinna med stan idag. För det gjorde vi inte.
Va på mötet som tog ett bra tag. Sen va vi på Dragonskolan. Har inte varit där sen jag själv gick där, och jag tänker inte ens räkna hur många år sen det var. Då känner jag mig bara gammal.

Dom har ju byggt om hela stället, så jag kände inte ens igen mig! Hittade iaf åt cafeét där. Där har man köpt mycket kaffe kan jag lova. Jobbade även där efter jag gått ut. Trodde inte dom skulle känna igen mig så här efter 100 år, men dom såg direkt att det var jag, och vart super glada! :) Och det var jätte roligt att träffa dom. Och dom minns alla möjliga bravader som jag och Ullis hade för oss under vår skolgång! Saker jag inte minns själv, eller har förträngt :P

Efter besöket på Draggen så var det bara att hämta Wilhelm på dagis. Sen drog vi till Busplaneten och busade loss! Riktigt mysigt hade vi det. Och Wilhelm somnade på två röda ikväll ;)

Nu vaknar lillan.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu