Magstark Wilhelm

Nu är familjen samlad igen! Och det hade gått bra idag också på dagis utan blöja. Han säger till och när han behöver gå på pottan och det har gått galant! :)

Vi satt och åt middag jag och Wilhelm. Så hade Elina vaknat och ville vara med. Så hon fick sitta med oss vid bordet och gnaga lite på en majskrok. Jag och Wilhelm åt som hästar.
Sen sätter Elina i halsen (jag trodde det iaf), men ungen kräks. Överallt! Över hela bordet, sig själv, stolen och golvet! Inte kul alls. Har aldrig sett nån kräkas så mycket förut.

Wilhelm hade inga problem med detta utan fortsatte att äta sin middag i lugn och ro. Jag fick så klart ställa mig och torka och tappade matlusten helt!
Stackars Elina... Tyckte hon var lite gnällig idag vid sondningarna. Och ja, det förklarade en hel del.

Pratade med läkaren, eller ja, 1177 som ringde läkaren... Och nu ska jag små sonda i några timmar. Hittills har det gått bra iaf. Även om hon gnällt en hel del, trots att jag bara sondat 30 ml!
Hoppas det var allt, och att hon kan sova gott hela natten!

Nu ska jag lägga min utmattade kropp i sängen och se nån serie och vänta på att gubben ska ringa mig! ;)

Kommentarer
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Stackars lilla Elina! Inte alls roligt att kräkas...skoj att du hittat en "gubbe" också :)



Du har fått en award inne hos mig!

Kramar

2010-12-06 @ 21:18:18
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Anna

Men lillan då, så jobbigt att kräkas!

Hoppas ni sover gott hela familjen inatt :)

2010-12-06 @ 22:28:06
Skrivit av: malin

det är härligt med barn, annars tycker jag mest dom brukar kräkas då man tagit på sig o dom finkläder o man är på väg ut så man måste panikbyta om:P hoppas hon fått må bättre idag:)

2010-12-07 @ 15:47:55
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Jo, vi har ett helt okej team på habben. Dom är väldigt duktiga på att höra av sej (ibland har jag nästan tyckt de blivit för mycket & fått bett dom hålla sej borta ett tag ;)).

Men de är de här med träning som jag blivit besviken på. Jag upplever att dom inte tänker så mycket på att ge oss övningar som Alvin tex inte kan. För att träna så han kanske lär sej. Det har mest handlat om att fixa bra sitthjälpmedel (innestol & rullen). Så de är jag besviken på.

2010-12-08 @ 08:12:20
URL: http://laceup.blogg.se/
Skrivit av: Sofi

Men va roligt :) GRATTIS!!! det är du värd!!!



ja jobba på förhållandet, det kan ju vara ett skämt, speciellt med tanken på hur det var... men ytterboda, jaha ja... kommer huset ut till försäljning snart eller??

2010-12-08 @ 09:16:33
URL: http://hugosvarld.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu