Min bara min

Jag och barnen har haft en mysig morgon. Älskar när det går lugnt och smidigt till. Och när sonen väcker mig med en massa mysiga pussar och kramar! Han är verkligen bäst!
Jag är så glad att jag har träffat min Alex. Han får mig att må bra! Ikväll kommer han och barnen. Vi ska ha lite myskväll innan dom åker vidare neröver till hans mamma för att fira julen där. Ska äta lite gott, barnen ska få öppna lite klappar. Så blir det bara mys! :)
Men först blir det en mor och dotter dag på stan. Ja, både min mor och min dotter ska med! Har två klappar kvar som ska inhandlas. Kunde ju inte köpa till Eliza när hon har varit med mig på stan alla gånger. Men jag har tjuvkikat på några grejer åt henne. Så jag vet vad jag ska köpa! ;)
Nä dags att klä på bebisen och mig själv. Hoppas min bil är varm och go!


Kommentarer
Skrivit av: Sofi

Blir glad av att läsa att du har det bra! Hur många barn har han?? Man ska njuta när man mår bra och kärleken spirar :)

2010-12-22 @ 17:05:55
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: Thowe

Tack detsamma!! Ha en riktigt god jul!! Va roligt att du hittat kärleken!! Stor kram

2010-12-22 @ 21:16:13
URL: http://thowe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu