Telefon

Var längesen jag skrev något. Har varit fullt upp här på slutet. Elina kräks fortfarande som en liten gris. Vet inte varför hon gör det. Trodde ju först att det var magsjuka. Men nej. Sen trodde vi att sonden kanske satt fel. Men hon har kräkts upp så många sondar nu, så det kan omöjligt vara det.
En släng av förkylning har hon också hunnit med. Stackarn som aldrig någonsin får vara frisk. Träffade iaf immunologen i fredags. Mitt prov såg bra ut. Skönt att veta det iaf. Och Elinas prov var oförändrat. Dom har dock kommit in på ett spår nu och därför togs det nya prover. Jag hoppas svaret kommer innan jul. Vore skönt att slippa tänka på provsvaren över julen ju. Och tänk, att hon kanske har fått en diagnos snart! Känns overkligt.
Jag har köpt en ny bil också. Äntligen! Är inte roligt att vara utan. Speciellt då man har ett sjukt barn som behöver uppsöka vård lite titt som tätt. Är riktigt nöjd iaf.
Mobilen har dock gett upp helt. Ifånen som jag köpte fungerar inte. Va nått glapp i den. Blir nog att köpa en helt ny på mellandagarna. För just nu sitter jag här hemma med 4 telefoner och ingen av dom fungerar. Har ju ingen hemtelefon heller. Och all läkarkontakt sker ju via mobilen. Så det är lite panik i magen på mig faktiskt.
Har iaf haft en otroligt rolig och mysig helg! Wilhelm är hos sin far. Kommer hem imorgon. Längtar så det gör ont alltså!
Nu har ni iaf fått en liten uppdatering. Nu ska jag lägga mig i sängen med älskade och mysa!


Kommentarer
Skrivit av: Anna

Stackars Elina :(

Va skönt att det börjar närma sig en diagnos, håller tummarna att ni får veta innan jul..

Och att ni får en riktigt mysig jul!! Kram till er!

2010-12-20 @ 09:59:25
Skrivit av: Tess

Säger ju det,iphone är fan bara skräp=).Hör knappt vad Gustaf säger när han pratar i sin,är något fel på micken eller nått.Jag känner mig så dum när jag tänker på hur du har det.Här sitter jag och mår så dåligt över det här med Julius men jag är ju inte ensamstående plus att vi faktiskt har fått en diagnos.Och med rätt medicin så ska det ju inte bli så jobbigt.Men ändå så känner jag mig hur ledsen som helst!Du måste vara så jäkla stark!Tycker aldrig att du klagar medan det känns som att jag bryter ihop för ingenting!Om jag så hade hälften av ditt mod så skulle jag vara glad!Du gör det så jävla bra ska du veta. och nu förstår jag verkligen mer än någonsin vad du går igenom med alla läkarbesök osv!KRAM

2010-12-20 @ 23:16:10
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: johanna

hoppas provsvaren kommer innan jul och att hon slutar spy snart tösen

2010-12-21 @ 14:22:04
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu