Dykning

Nu har vi ätit middag och Wille har badat. Och han skrämde skiten ur både sig själv och sina föräldrar. Han ramlade på rygg och hamnade under vattet. Och fick panik stackarn. Låg och skakade på rygg och visste inte alls hur han skulle ta sig upp igen. Sen ville han inte bada mer...
Får se om han någonsin vill bada igen. Stackarn. Var sjukt läskigt kan jag lova er!

Imorgon är det första gången han ska sova på dagis. Ska bli spännande! Kommer nog att gå jätte bra. Fast jag tror att han kommer att väcka dom andra barnen sen när han vaknar... hehe...
Och jag ska verkligen plugga imorgon! Ska försöka läsa ut en bok och skriva en inlämnings uppgift om den. Minst det ska jag hinna med!

Sami ser på OS så jag ska ta och spela lite spigo. Är jätte trött så ikväll blir det verkligen en tidigt kväll för mig. Känner mig rätt mör i kroppen efter kurserna idag!



Kommentarer
Skrivit av: Tess

gud va duktig du är som pluggar. jag måste oxå ta tag i mitt liv. sen. skjuter upp det hela tiden.kram

2010-02-15 @ 19:36:37
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Emma och Lilla A

Urs då, lillstackarn. Men det är förhoppningsvis fort glömt..

2010-02-15 @ 19:45:32
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Skrivit av: Tess

Jag förstår att det känns lite småstressigt,hoppas lilla fröken stannar i magen så att du kan fortsätta plugga. gud jag önskar att jag visste vad jag ville plugga,måste börja med att ta tag i betygen och läsa upp. var en riktigt slappis på gymnasietiden.Sen så måste Gurra bli klar med sitt först så att vi har råd. kan bli lite knapert om båda ska plugga=) samtidigt så vet jag inte om jag har motivationen,jag hoppas det. man vill ju liksom inte bli kvar på samma jobb livet ut!Men samtidigt så är man så otroligt bekväm,fast jobb,lön osv. men jag vill verkligen utvecklas lite mer i livet om man säger så!

2010-02-16 @ 10:03:09
URL: http://tessalorten.blogg.se/
Skrivit av: Sara

Men fy vad läskigt :S

2010-02-16 @ 11:14:01
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu