Håret

Sami kom hem och hade så klart köpt fel. Han hade köpt hårfärg och inte blondering. Jag åkte till Sara så hon fick hjälpa mig... Men ja, fläckarna är kvar och håret har nu en konstig guldig färg... Är inte nöjd nu heller alltså. Så det blir att köpa blondering och göra ett nytt försök! Den här gången slänger jag på mig en mössa och går och köper den själv!! haha

Och när jag kom till Sara så funkade inte internet för mig. Har ju min dator igen så jag var tvungen att ha ett lösenord. Och Sara var sämst och kom inte på det!!! Så vi har fått kämpa på i över en timme och äntligen lyckat fixa det! Fast nu när det är klart så är vi stolt över oss själva som faktiskt klarade av det till slut. Vi är så tekniska alltså! :P

Nä nu blir det mer kaffe innan jag måste hem en sväng innan vi ska på ultraljudet! :)

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Vi är bäst :)

2010-02-18 @ 12:43:59
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Hihi, typiskt karlar när dom ska köpa härfärg (eller något annat dom sällan köper) ;)

Hoppas att det blir bättre sen när du fåt bleka det...



Kram

2010-02-18 @ 13:28:22
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu