Inskolning, så gott som klar

Nu tycker fröknarna på Willes dagis att han är färdig med inskolningen. Så till veckan så skriver vi in våra egna tider. Härligt. Känns verkligen skönt. Har ju varit så orolig att Lillan ska komma ut och han inte ska vara färdig inskolad. Su nu har vi ett bekymmer mindre.

Har suttit och skrivit lite på studiearbetet sen Wille somnade. Han fick gå i säng lite tidigare idag eftersom han var så fruktansvärt trött. Och han somnade nästan direkt jag la ner honom i sängen.
Det är verkligen sött när han ber om "lelle" (välling) och säger sova.

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fortsätta skriva!

Kommentarer
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Från början mådde jag riktigt illa...morgonen var abslut värst (som för dom flesta gravida), men som tur är så har det släppt.



När är det du ska ha? Det är nu när som hellst eller hur?



Kram

2010-02-17 @ 19:10:55
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Jenny

Skönt att inskolningen är klar, här får vi ju bara börja om o börja om, men förkylningar hör ju till dagisstarten :(



Hoppas de går bra med studierna i kväll, kram!

2010-02-17 @ 20:33:20
URL: http://jennyn.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu