Jobbig kväll

Som ni såg hade vi super trevligt på kalaset. Annat har det varit för mig ikväll... Haft sammandragningar var 10:e minut. Nu efter tre timmar har dom äntligen avtagit. Skönt det iaf.
Såna här kvällar får en verkligen att tänka. Har ju tusen saker som måste fixas innan hon får komma ut! Hur ska vi hinna med allt??

Fast jag har faktiskt börjat längta efter att få mysa med vår lilla bebis också. Så klart. Fast då underlättar det ju om hon kommer när hon är färdig bakt ;)

Funderar på att baka bullar imorgon. Fast det beror på hur magen mår. Tänkte försöka baka och frysa in lite så man har sen när hon väl kommer ut och folk vill komma och snusa :P

Ska försöka ta en magbild också. Får se när det blir av ;) Har tråkigt eftersom jag är själv ikväll. Sami är ju så klart och ser hockeyn hos sin kompis. Så egentligen har jag ju tid nu....

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Ja, jag håller verkligen tummarna för att hon stannar inne tills hon är "färdig" ;)

2010-02-27 @ 00:20:47
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu