Saknar

Wille är på dagis och jag ska precis börja plugga! Är en trist uppgift så jag har en förmåga att skjuta upp den hela tiden... Men men, nu ska den lämnas in denna vecka så det är bara att sätta igång! Spännande eftersom det är den absolut första uppgiften som ska in! :)

Väldigt viktigt också att vi slog finnarna! Är alltid krig här hemma när dom möts. Sami är ju galen! Han är född och uppvuxen i Sverige, men ska ändå heja på dom. Fy säger jag bara!!!
Idag är också saknaden efter Tobbe väldigt stor! Det var alltid han som skickade psyk sms till Sami när vi slagit dom. Vi jobbade ihop för att psyka Sami...

Nä allt känns fortfarande overkligt. Kommer det nog alltid att göra....

Nä nu ska jag ta och koka en kopp kaffe och faktiskt sätta igång med plugget!

Kommentarer
Skrivit av: Erika

Saknar också Tobias <3



Vad är det du pluggar till då?



sv: Okej, är han där 15 timmar då eller? Idag görs inte alls mycket, det är ju så jäkla kallt ute, huvva!!



kram

2010-02-22 @ 09:48:49
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Skrivit av: Elin (Edvinsmamma)

Heja Sverige!! :)

Skönt för dig att dom vann med så många mål också ;)



Lycka till med skolarbetet!

Kramar

2010-02-22 @ 11:39:23
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu