Slut på tvättmedel och ingenting säger han....

Vart inge tvättande för mig idag. Självklart hade Sami använt upp allt tvättmedel. Typiskt. Och imorgon hinns det inte. Åker ganska tidigt. Får se om jag kanske hinner med en maskin på morgonen, om Wille vaknar tidigt. Ställer ju knappast klockan för att kunna tvätta. haha...

Har lite sammandragningar nu ikväll så nu ska jag flytta mig till sängen och se lite serier. Innan Sami kommer hem och tar över med sitt OS... haha...

Just de! Fick en bild på lillan också igår. På ansiktet. Så jag kanske lägger upp den sen! Om ni har tur ;)

Kommentarer
Skrivit av: Trogen läsare

Åh vad jag gillar din blogg..men bli bättre med att lägga ut bilder vettja! :) / trogen följare

2010-02-19 @ 21:27:03









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu