Snabbis på förlossningen

Det blev en sväng på förlossningen igår. Men det gick bra. Hade så klart lugnat ner sig i magen när jag kom in. Och tappen var i samma skick som när jag blev utskriven. Så jag fick åka hem!
Fick panik när hon jag pratade med på förlossningen sa åt mig att jag skulle packa med mig en tandborste utifallatt... huuu...

Idag har vi varit på skolan hela dagen. Jag kan rädda liv nu! :)
Fick öva på en jätte läskig docka.... Men det var roligt att få lära sig. Har velat gå HLR kurs länge nu.

Nä nu ska jag ta och vila lite innan det är dags att laga middag.

Kommentarer
Skrivit av: Jenny

Skönt att det lugnade ner sig, usch va jobbigt när det blir så där, lider med dig! Kramar till dig i massor

2010-02-15 @ 16:42:00
URL: http://jennyn.blogg.se/
Skrivit av: Ida

2010-02-15 @ 19:17:24









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu