Snön faller

Blev inte mycket städning. En son som skriker hela tiden och en mamma som haft sammandragningar. Så jag har mest legat i sängen idag och slumrat....

Nu faller snön över Umeå. Har snöat hela dagen. Nästan så man bli deprimerad. Vart är våren som jag beställt?

Sami och Wille har nyss åkt iväg till farmor och farfar en stund. Jag har ingen aning om vad jag ska göra under tiden... Kanske skulle ta och dammtorka lite, om magen går med på det...

Skulle ju behöva färga mitt förbaskade hår också, men nu vet jag inte om jag vågar göra det själv.... Får se om jag ska be Sara om hjälp med det istället.

Nä nu blir det kaffe och en alvedon i hopp om att sammandragningarna ska sluta!

Kommentarer
Skrivit av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Nej, har ni också fått snön till er? Här har det också snöat massor och det blev ännu en innedag...trist!



Tycker att du gjorde rätt som gick och vilade istället...det kan du absolut behöva :)



Kram kram!

2010-02-27 @ 16:35:05
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Linda

Vi bor i hössjö, om du vet vart det ligger?

Samtidigt skönt om hon kommer liiiite tidigare, men inte så att ni måste ligga på Barn4..Si så där 2 veckor innan BF är perfa tycker jag! :P



Har ni några namn till henne än?

2010-02-27 @ 22:28:48
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: Johanna

Tack så mycket, snällt av dig!



Hoppas sammandragningarna lugnat sig, så du får sova inatt :=)

2010-02-27 @ 23:04:10
URL: http://misseverything.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu