Älskad och saknad

Elina är inte gladast. Wilhelm har iaf somnat. Nu väntar jag på att Elina ska somna så jag kan lägga mig och se film med mina favorit grabbar. Eller film och film. Ska börja se på "The good wife" nu hade jag tänkt. Håller på att ladda för fullt. Tack Julia för tipset!

Idag är en tung dag. Av andra orsaker. Önskar att det inte gjorde så ont. Att jag kunde prata om det, eller om han. Men det går inte. Inte än iaf. Kanske aldrig. Saknaden är så fruktansvärt stor. Och jag tänker på honom varje dag. Men så fort jag börjar tänka blir det jobbigt och jag måste skynda mig att tänka på annat istället. Älskade Tobias kommer alltid att finnas hos mig. Han var en av dom finaste människorna!

Nä nu har det varit tyst ett tag. Så kanske, kanske att hon har somnat!

Kommentarer
Skrivit av: Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥

Förstår att du saknar din vän!

Hoppas att dina fina barn sover gott så du får en lugn kväll...

Kram

2010-07-15 @ 22:15:18
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Julia

Hade hon somnat? Vassego för tipset, hoppas du tycker serien är lika bra som jag :)

Vilken tid åker ni imorgon?

2010-07-15 @ 22:37:59
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

haha näe, det är nästan för många :P



sv: ja vi får hoppas på det :)



hoppas ni haft en toppendag

kram!

2010-07-15 @ 23:39:51
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Skrivit av: Anna J

Vi är många som saknar Tobias..

2010-07-16 @ 22:37:36









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu