Framtiden?

Idag är ingen bra dag alls... Idag är jag riktigt less. På det mesta faktiskt. Nästan så att man vill ge upp. Bara kasta in årorna. Och förbannad är jag också! Vet inte vad jag ska göra med någonting länge.

Skola, jobb... Ja, just nu vet jag ingenting. Och det stör mig att jag inte har någon plan. Inte ens för två månader framåt. Vad vill jag? Och vad borde jag göra/inte göra? Skulle behöva en personlig coach tror jag. Någon som ska säga vad jag ska göra helt enkelt. Vill inte fatta fel beslut och jag vill inte känna att jag ångrar någonting senare.

Självklart tänker jag på barnens bästa. Alltid dom i första hand. Men det är inte alltid lätt att veta vad det är heller...
Äh det är ändå ingen som förstår vad jag menar, så varför sitter jag ens här och skriver?
Nu viker jag in, koncentrerar mig på Elina. Och förhoppningsvis kanske man får en timme till sig själv och mina favorit grabbar ikväll!

Kommentarer
Skrivit av: Anna

Jobbigt :(

Försök att inte stressa upp dig...även om det är svårt när man väl börjat grubbla. Du kommer alldeles säkert komma på vad du vill göra och allt kommer gå jättebra för dig! :)

Ta hand dig! Var stolt över dig själv! Du är en toppenmamma och har en imponerande styrka! Kram

2010-07-14 @ 22:18:13
Skrivit av: Julia

Tung dag idag... :(

Vi får ta och ha kul i helgen och shop 'til we drop!

2010-07-14 @ 22:28:39
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥

Det är inte alltid lätt att veta vad som är bäst och vad man vill...det är klart att du tänker på barnen i första hand (något som man alltid gör som mamma) men glöm inte bort dig själv! Det är ju viktigt att du också mår bra vännen...

Kram

2010-07-14 @ 23:38:23
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

hoppas allt löser sig för dej snart!



2010-07-15 @ 00:10:11
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Det är inte många som vet vad dom ska göra och inte göra, det är inte många som kan planera 2 månader framåt.. Men så är det ju när man har barn, man får ta dagen lite som den kommer.



Och gällande jobb och skolan.. Då är ju frågan vart du ska jobba? För ditt gamla jobb klarar väl inte kroppen din av längre? Hade jag varit du så hade jag absolut skolat om mig :)

2010-07-15 @ 07:43:17
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu