Lillan mår inte bra idag.

Lillan mår inte bra. Och då mår inte jag heller bra. Stackarn som blev så påverkad av sprutorna. Feber har hon också fått. Var som tur var och köpte alvedon innan. Så nu hoppas jag hon ska kunna sova ett tag. Eller äta. Det vore också bra.

Hon vägde iaf 5050 gram nu och är 58cm lång! Det går ju uppåt iaf. Trodde Wilhelm vägde minst i världen när han var liten, men hon slår honom med över 1 kg mindre :P haha

Jag känner att jag behöver en paus. Komma bort. Just nu är det inte mycket som känns bra faktiskt... Tråkigt men sant. Önskar att man kunde få lite förståelse. Men ja, det är kanske inte lätt att förstå.

Om en vecka ungefär kommer iaf mina älskade små syrror upp och hälsar på. Det ser vi fram emot. Och snacka om att Wilhelm kommer att bli glad. Dom är roliga att leka med, och han får ju så klart all deras uppmärksamhet! :)

Nä nu ska jag bära ett bord och göra ett nytt försök att få i Elina mat!

Kommentarer
Skrivit av: Sofi

Jo det var i stort sätt lyckat, men lite kommentarer från C släkt drog ner det hela. Tack, jag tycker han passade i klänning :-)

Stackars liten som blev dålig av sprutan! Hoppas att det blir bättre snabbt! Och liten är hon då!

2010-07-14 @ 19:49:04
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: Julia

Stackars liten! :(

Som tur är så brukar det ju gå över rätt fort, och alvedon gör ju susen :)

2010-07-14 @ 22:19:11
URL: http://prinsharry.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu