Omkommit

Jag är ledsen mina vänner.... Det ser inte ljust ut. Verkligen inte.... Klockan 00.23 igår kväll omkom min älskade dator....!!!

Vet inte vad som är problemet. Det sa bara poff, så slocknade den. Och ja, det går inte att starta den. Vet inte vad jag ska ta mig till. Den verkar inte få i sig nå ström. Ska till vännäs imorgon och ta med mig den till Emma. Hon har en likadan, så jag ska testa med den strömkabeln för att ta reda på om det är den, eller själva datorn som omkommit. Tack Emma!

Känns inte alls bra! :( Ja hoppas det "bara" är strömkabeln som måste köpas nytt. Tror de vara var 1 år på garantin, och det året har passerat....

Nähä... Vad gör man ikväll då? Spela Yatzy med mig själv? Rulla tummarna? Väcka barnen och tvinga dom att underhålla mig? Paniiiiiiik!

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Typiskt, och jag som precis skulle fråga om du inte hade bilder från båda dina graviditeter? Så man fick se hur olika magarna var från dom båda..

Men jag håller tummarna att det inte är en dyrkostnad!

2010-07-08 @ 21:43:04
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: Erika

attans också :P

2010-07-08 @ 22:27:35
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu