Skam den som ger sig!

Nu har vi kommit hem igen. Mötet gick fin fint! Var på Folksam eftersom att jag skulle få lite ersättning från dom också sedan bilolyckan. Var inte mycket alls, eftersom det var en mindre försäkring som jag hade via Dragonskolan när jag gick där.

Jag är verkligen glad att jag kämpade och stog på mig! Skam den som ger sig!
I 5 år har jag kämpat med försäkringsbolaget. Dom har sniglat och hållt på. Fick avslag. Och det har jag hört att man ALLTID får då det gäller en större summa pengar. För det är inte många som överklagar. Och det kan jag förstå faktiskt. Men nä, jag överklagade och fick till slut rätt! Bra av mig.

Nä nu ska jag luncha med pappa. Det blir pasta och salamisallad! Gott!

Kommentarer
Skrivit av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

gud va bra att du stog på dej :)



sv: ahha ja har nog fastnat för den vänstra mer :P



ja verkligen. jaja okej :)

2010-07-21 @ 00:19:57
URL: http://shiiitonge.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu