Visdomständer

Har en visdomstand på väg upp. Eller ja, den kommer  upp lite, sen försvinner den igen, kommer upp lite... Ja, ni förstår. Och det skaver mot kinden, så jag har så satans ont nu! Vaknade i morse och trodde jag skulle dö av smärta. Kan inte gapa, inte ens le....

Och jag som hade tänkt mig ner på stan. Men det får bli ett annat årtionde...
Elina pratar på hela tiden nu. Mysigt att höra! Idag har hon gymmat länge! Skönt att hon kan få göra det ifred utan en storebror som ska komma och lägga sig bredvid och nästan knuffa undan henne. Jag själv har gjort två tuttsoppor. Så nu är alla barnens nappar och flaskor rena!

Nu då? Nu blir det lite kaffe, ersättning, bad och dusch. Tar nog en alvedon också, så man kanske kan le åt sin dotter åtminstonde!

Kommentarer
Skrivit av: Frida

Visdomständerna är verkligen inget att leka med! Man förstår ju varför de små har ont när de får tänder...



2010-07-24 @ 10:59:31
URL: http://fairfriday.blogspot.com
Skrivit av: micksan

Såklart det är bra att kunna lämna ifrån sig sin bebis, det har jag också gjort några gånger. Nicklas har själv varit med henne några gånger ensam, en gång i 4 timmar. Sen har jag kunnat lämna hon med min mamma och min kusin någon gång då jag varit iväg och kört Nicklas till flyget, c:a 1 timmes tid. Men idag ska vi lämna henne till Nicklas bror och hans sambo och jag är bara så orolig då dom inte alls har någon barnvana sen tidigare och inte heller träffat henne allt för ofta så dom känner henne på det sättet. Vill ju gärna att det ska kännas bra att gå ifrån henne. Får väl se hur mammahjärtat klarar det. Går det bra under dessa 3 timmar är det jättebra, men är som sagt orolig för att hon ska bli otröstlig så bara jag duger och så finns jag inte där. Vi tänkte kolla Inception.

2010-07-24 @ 11:10:27
URL: http://micksan.org/lillalyckan
Skrivit av: Johanna

jobbigt, jag har inga såna, skönt =)

2010-07-24 @ 11:28:43
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Anna

Fy va ont det gör.. har också problem med en visdomstand till och från...riktigt jäkla ont gör det!! nu var det jättelänge sen.. bara för det så börjar det väl snart ;)



hoppas du inte har lika ont nu!

2010-07-24 @ 20:39:50









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu