BB bilden

Har funderat på BB bilden ett tag nu. Och har kommit fram till att det blir en bild bara på barnen. Lite tråkigt faktiskt, då jag tycker att föräldrarna ska vara med så man får se ansiktet på dom också. Men nu är det ju som det är. Funderade ett tag på om jag skulle ta på mig och barnen, men nä. Blir barnen, det får banne mej räcka.

Sen kan man ju börja fundera på HUR I HELLSIKE man ska fånga dom båda på en och samma bild. Gjorde ett försök för nån dag sen, men ja, det gick väl inte sådär jätte bra... hehe... Får kanske bli morgondagens projekt?

Och imorgon ska vi ha picnic och mata ankorna. Jag är rädd. För ankorna då. Tycker dom är så elaka på nått sätt. Opålitliga kanske... Jaja, ska ta mig en tidig kväll!
Najt!

Kommentarer
Skrivit av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Kommer att bli fint med bara barnen ska du se.

Lycka till med fotograferingen ;)

Kram

2010-06-09 @ 08:43:39
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Akta dej för mördarankor, inte att lita på! Dom hugger av ena handen när man tittar bort!

(du klagade ju på att jag inte kommenterade, då jag måste ju börja göra det..)

2010-06-09 @ 10:30:35
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu