Flashback


Elina sov hela dagen... Men nu på eftermiddagen har hon varit lite mer vaken. Men efter badet fick hon super ont i magen. Skrek som att nån hade slagit henne. Guuuud vad ont de gjorde i mammahjärtat! Hon är lite gnälling nu, men är vaken iaf. Så det känns skönt. Vill bara att hon ska äta bra och må bra. Som alla andra mammor.

Man får ju lite flashbacks från när Wille var liten. När han var 3 månader började han tappa i vikt titt som tätt och vägrade äta. Och Elina verkar inte klara av det lika bra som sin storebror. Han kunde gå flera dagar på bara några ynka ml ersättning. Men om hon kräks upp lite mer än hon brukar av det lilla hon får i sig, så verkar hon ju uppenbarligen inte klara av det...

Till annat. Idag firar mina föräldrar sin bröllopsdag. 18 tillsammans i äktenskap. Stort grattis till dom. Starkt jobbat! Jag hade väl tänkt hålla mig undan, men dom ville ha med mig och Elina. Så¨vi hade kollat på prinsessans bröllop idag. Druckit ett glas champange och ätit jordgubbar till. Nu har grillen startats och maten skall förberedas. Gott gott!

Nu ligger Elina och pratar för fullt. Jag ska skynda mig att ringa och säga godnatt till Wille, sen vara med henne! Hoppas ni andra har en trevlig kväll i detta regniga väder!

Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Du får hälsa grattis till dina föräldrar :)

2010-06-20 @ 10:32:25
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu