Galen onge

Wilhelm somnade SENT igår och vägrade sova middag idag. Nu springer han och sliter i allt han inte får, sprider runt leksaker (favoriten, under soffan) sliter och drar i mig. Jag försöker hålla mig lugn. Är helt utmattad. Blir skönt att sova ikväll kan jag lova er!

Vi va en sväng till min mormor och morfar i förmiddags. Trevligt värre. Min gammel mormor är uppe och hälsar på. Varmkorv och Tophat. Mumsigt. Och en massa lek och bus så klart.

Nä nu ska jag försöka få Wilhelm att plocka ihop lite... Lycka till..........

Kommentarer
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Lät inte så najs, hoppas han somnar tidigt ikväll..

2010-06-21 @ 15:17:19
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Skrivit av: Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥

Jobbigt när ens barn har såna dagar...hoppas att dina barn somnar tidigt o sover hela natten så du får vakna pigg o utvilad imorgon :)

Kramar

2010-06-21 @ 19:42:06
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu