Goda vänner

Midsommar avklarad - Check!

For på middag hos mina föräldrar. I deras stuga. Eller ja, där dom bor nu. Vi bor själva nu på Teg... For hem då Wilhelm vart trött efter lek ute hela dagen. Och lite bad i polen. Han ville dock inte somna riktigt. Tog över en timme för honom idag. Jag ville inte ligga där inne med tanke på att jag somnade där igår...

Men han sover iaf. Elina likaså. Jag tar mig faktiskt ett glas vin. Har pratat med min mamma i telefon i nån timme. Eller var det två? Ska snart ta och lägga mig och beta av lite serier som jag följd - glömt - men nu laddat hem! :D

Måste ladda mobben. Ringa lite samtal först. Många övriga tankar i hjärnan idag. Mycket som händer och har hänt här i dagarna. Som jag självklart måste bearbeta med goda vänner.

Och på tal om goda vänner.... Vill hämed me om ursäkt till alla mina vänner. För jag vet att jag är en dålig vän just nu!! Men det är inte alls lätt att vara själv med två barn, ha ett hus som måste fixas, ett hem att ta hand om, en sjuk mamma, en flytt som närmar sig med stormsteg och ja.... Annat som måste fixas med. Men som sagt, jag vet att jag fösummar er. Men det ska jag ta igen! Det lovar jag er! Hang in there! ;)

Oj, ljupt nästan... Haha... Nä men summan av kardemumman; En trevlig kväll och en massa tankar. Livet tar sin vändning. Här och NU. Det händer hela tiden! Dom som jag håller kär, hoppas jag vet om det också. Och jag hoppas att dom finns kvar efter allt det jobbiga också. Älskar hela högen tammefan! ;)

Nä nästan för djupt. Dags att leta laddaren och ringa lite "viktiga samtal" och skicka lite sms. Känner mig social-sugen just nu!

Hoppas ni alla haft en fantastisk midsommar! Och senare eller imorgon kommer nån bild eller 5. Har faktiskt varit duktig idag och försökt fota! :)


Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Vilket positivt inlägg, vad glad jag blir gumman! :)

2010-06-26 @ 10:19:21
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu