Mammas egna Jonah

Lyckan var total imorse när jag hittade en bruk med kaffe! :) Så ingen zombie idag inte. Och min son var snäll. Vi gjorde morgon klockan åtta. Helt perfekt tid måste jag säga!

Nu ska jag leta åt nån lapp så jag kan skriva en lista på vad vi ska handla. Inte lätt med två små barn.... Blir spännande att se hur det går! Wilhelm har bestämt att han ska få äta korvlunch på Ica Maxi. Funkar fint för mig. Han har även bestämt att vi ska köpa glass och melon. :)

Jag var optimistisk sist när jag köpte blöjor till Elina. Tänkte att det kanske var dags att köpa en storlek större. Hmm... Praktiskt, nu kan jag packa in hela henne i en blöja ;) Så idag köper jag mindre blöjor...

Wilhelm var ganska så söt igår. Vi åkte i bilen, och min telefon ringde. När jag pratat klart frågade han vem det var. Då sa jag att det var en kompis till mamma. Då säger han Jonah. Mammas egna Jonah.... Hahaha, sötplutt. Att han associerar Jonah med en kompis. Min stora fina kille!

Nä dags att skriva lista.

Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Haha han är så söt :)

2010-06-27 @ 10:25:13
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: johanna

haha ja det är ju verkligen fast det egentligen är hur lätt som hellst och sätta i den i laddaren =)

2010-06-27 @ 12:46:14
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: eriika - BF 30 juni

jag görne jag göööörne :D

2010-06-27 @ 18:01:25
URL: http://headtrips.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu