Ted G. Jordskalv

Solen skiner. Ted Gärdestad. Snart kommer Wilhelm hem!!! :)

Ska ta mig an BB bilden nu! Bara jag lyckas fånga dom båda på ett och samma kort. Sen är jag inte kräsen. Går inte att vara det när det gäller att fota småttingar.

Igår kväll bajsade jag på mig. Nästan iaf. Det var världens jordskalv här! Helt plötsligt började hela sängen skaka! Och inte så lite heller. Har sängen 1 dm från väggen, men igår slog den mot väggen. Ruggit. Hade varit mycket roligare om det var en själv som orsakat de ;) hehe!

Nä nu ska jag koka mig en kopp kaffe och bara vara bered på Wilhelm!

Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Jag kände inget jordskalv.. Jag låg och sov så gott så :)

2010-06-16 @ 15:25:29
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Hörde om det skalvet imorse på nyheterna...förstår att det inte var skoj alls!

Skönt också att lille Wille också kommer hem. Kan tänka mig att han är saknad massor :)

Lycka till med fotograferingen!

Kramar

2010-06-16 @ 19:29:31
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu