IG

Jag ger mig själv IG i bloggning. Jag vet... Men det är verkligen fullt upp just nu. Mycket som händer. Och en del av det hela är inget jag skriver om i bloggen. Men det är tungt just nu...

Men nu har jag gett ett löfte till Sara. MINST ett inlägg per dag! Och om jag någon dag verkligen inte har tid, så blir det minst två dagen efter! Och jag skriver detta, för jag ljuger aldrig i bloggen! Så nu måste jag verkligen hålla det här.

Hänt mycket här också. Har faktiskt hänt nått positivt för en gångs skull! Lämnade in min bil på lagning. Skulle få tändningslåset lagat. Sen hade jag fått ett hål på avgassystemet och visste att hela det skulle måsta bytas ut, men det hade jag tänkt göra själv. Eller ja, en kompis skulle hjälpa mig. Men sen hade dom fixat även det, gratis. Var tydligen bara nått litet fel. Men att dom ens hissade upp bilen och kollade! Dom trodde säkert jag tänkt göra det helt på egen hand och vart oroliga ;) hehe...

Tänkt på en sak.... När man går på stan eller vad man gör, med en nyfödd. Aldrig att en kille uppmärksammar en, dom tror ju självklart inte att man är singel.... Lite tråkigt faktiskt ;)
Men jag har blivit bjuden på dejt av en kille ;) Kul, med tanke på min situation. Inte för att jag tackat ja, men ändå. Kul att man fortfarande på nått sätt är önskvärd ;)

Ikväll är det lite vin smarr och mys och skitsnack med Sara. Var riktigt längesen nu. Imorgon blir det en sväng ut till Vännäs och hälsa på hennes mamma med familj! Det ser vi fram emot.
Nu ska jag vara social. Alltså med folk på nätet, inte med Sara ;) Vi sitter alltid med varsin dator. Men vi diskuterar och pratar samtidigt iaf ;)


Kommentarer
Skrivit av: Julia

Bra gjort av Sara! :)

Ooooo dejt? Varför ville du inte gå med han?

2010-06-03 @ 21:54:21
URL: http://prinsharry.blogspot.com
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Det var riktigt länge sen vi hade en egen kväll tillsammans.. Det var ju sist dagen innan vattnet gick. Åh min älskade vän!

2010-06-03 @ 22:27:25
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Åh underbara du.. du är så fin så du anar inte! Jag vill aldrig bli av med dig heller.. Du och barnen är också en stor del av mitt liv och har i stort sett varit det sen Jonah var liten. Vänskap vid första ögonkastet kanske man kan säga :) Love!

2010-06-03 @ 22:40:46
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Har saknat dina inlägg, men förstår att det är mycket just nu! Men det är alltid kul att läsa vad du har för dig och hur det går med barnen och så!

Kram!

2010-06-04 @ 08:35:37
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Bra att Sara 'tvingar' dej att blogga! :)

Och jag håller med om det där med att ingen kolla på en, så är det bara man håller i en barnvagn så är man automatiskt ointressant.. Tråkigt..

2010-06-04 @ 09:45:05
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/
Skrivit av: Janna

Vad roligt gumman, den där dejten låter intressant! ;)

2010-06-04 @ 13:48:51
URL: http://jannabus.blogg.se/
Skrivit av: André

Öhh tjejer med barnvagnar e väl det man kollar mest på :)

2010-06-05 @ 01:04:34









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu