Vinsten närmar sig

Nu är vi tillbaka hemma hos Sara igen. Middagen var sjukt god! Och sällskapet var det heller inget fel på ;)
Blev en sen kväll för lilla Jonah så vi hoppas han sover länge imorgon. Jag och Elina stannar här inatt. Jag och Sara ska snart lägga oss och se film. Men antar att vi båda kommer att somna ganska snabbt!

Imorgon är det dags för poker turnering. Jag hoppas på vinst! Men hur som helst är jag sjukt taggad, kommer bli en toppendag! :)

Var på stan igår och shoppade loss lite. Måste verkligen handla en massa nya kläder. Har verkligen ingenting att ha på mig ju!! Trots stor shoppingen igår, har jag inte den blekaste aning om vad jag ska ta på mig imorgon. Hoppas på solsken och värme så man kanske kan ha på sig klänning. Det är så skönt! :)

Nä nu ska nog jag och Sara se film och sussa!
Najt

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Ja, det är härligt! Synd bara att det varit så kallt i luften de senaste dagarna.. Man blev ju bortskämd veckan då det var så sjukt varm..

2010-06-05 @ 13:19:41
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: Johanna

förstår det var både trevligt och gott :) brukar vara så =)

2010-06-05 @ 19:40:37
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu