Dusch

Nu sover Wille. Han har varit så lugn och snäll hela eftermiddagen och kvällen. Och lite mammagosig. Älskar när han är på sånt humör. Händer ju inte allt för ofta.

Vi åkte förbi mormor och morfar en sväng. Blev bjuden på god middag. Sen åkte vi hem och det var dags för badkaret igen... Gick bättre idag än sist. Han fick stå och duscha istället. Och till en början gick det ganska bra, men sen kom paniken tillbaka. Fy vad jobbigt. Tycker verkligen synd om honom!! Men nu är han iaf ren!

Nu väntar jag på att Sami ska komma hem från jobbet. Jag ska åka och köpa välling. Sen ska vi tömma Lillans kommande rum. Det ska tapetseras där i veckan. Ska bli spännande att se hur vi gör med alla grejer där inne!

Är egentligen helt färdig och vill helst lägga mig i sängen och sova, men måste ju passa på att göra sånt här när Wille sover. Imorgon är det en massa samtal och plugg som står på menyn. Hoppas bara att målaren ine lever om för mycket när jag ska försöka plugga! Annars får jag väl rymma nånstans! haha...

Nä nu ska jag vila den sista halvtimmen iaf innan mannen kommer hem!

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Du är alltid välkommen hit vet du :)

2010-03-14 @ 20:21:41
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

Har wille oxå panik i badet?

2010-03-14 @ 20:35:57
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Skrivit av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Skönt att lille "bus-Wille" har varit lugn o snäll ikväll...det kan vara värt mycket :)



Hoppas att du får sova gott inatt!

Kramar

2010-03-14 @ 21:15:42
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu