Gossip girl

Nu är vi hemma och Wille sover. Gick bra att mormor och morfar var med och hämtade han på dagis. Fast han såg en aning förvånad ut när vi kom :P

Sen har vi mumsat pizza till middag. Riktigt smarrigt. Dock så vägrade mitt älskade barn att äta. Skulle inte ens sitta vid bordet. Gick däremot bra att gå och sätta sig i moffas knä efter ett tag och smaka på han pizza.

Efter middagen så var jag super social. Jag la mig ner i soffan och somnade till. Sen när jag vaknade till liv var det dags att åka hem och dricka välling. Ja alltså för Wille, inte mig ;)

Är fortfarande trött och slut i kroppen. Så jag ska lägga mig i sängen och se på Gossip Girl. Underbar serie som jag kan rekomendera! :P

Imorgon kommer Sara och Jonah hit och leker med oss! Så vi hoppas på ett riktigt soligt vårväder så vi kan gå ut och leka!
Natti natt från mig!

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Ja, han var en stor kille!

Mitt nästa barn vill jag ska vara pytteliten.. Typ 2,5 :P Hehe.. Näe men jag är nöjd så länge den väger under 4.. Leon var ju också en stor kille..



Så tråkigt för på BB så var han aldrig den "lilla killen" han var "bamse killen" eller "stora grabben".. För oss var han ju liten.. Men inte för personalen..

2010-03-12 @ 20:06:12
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: Linda

Han vägde 4110 och kom på BF.. Men han var stor, hela han, en knubbis.. Men jag tyckte han var liten.. Hade ju aldrig haft en bebis så vad skulle man jämföra med?! :P



Hehe, ja, han har ju som varit liten, men visst har han haft det lite si och så med maten?

2010-03-12 @ 20:21:50
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: Marika

Svar: Ok vad bra de:) Jorå det funkar!

2010-03-12 @ 21:11:16
URL: http://missychick.blogg.se/
Skrivit av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Skönt att få sova en liten stund på soffan :)



Hihi, blev lite chokad över att man får se tårna på bilden...för det känns som en evighet sen jag såg dom sist (om jag inte böjer mig fram vill säga...) ;)



Kram

2010-03-12 @ 21:31:18
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu