Stenbumling

God morgon mina vänner!

Igår var jag och Wille och hälsade på hos Sara och Jonah. Grabbarna lekte och vi mammor drack kaffe. Även tant Emma och Adrian var där. Mycket trevligt. Ska lägga upp nå bilder sen på grabbarna!

Idag fyller finaste Jonah 2 år!! Tänk vad stor våra grabbar börjar bli! Stort grattis till Jonah!

Igårkväll hade jag grymma sammandragningar. Även idag känns magen som en stor stenbumling... Får se om det avtar eller ökar....

Nu ska jag koka lite kaffe så man kan vakna till och börja plugga!

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Ja, idag är det bättre! Ingen feber och inga utslag men fortfarande grinig.. Men gärna det istället för feber :P

2010-03-31 @ 08:27:07
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Jag hoppas på att det ökar, såklart :P

2010-03-31 @ 09:52:22
URL: http://dolphin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu