Systemkamera

Inget har hänt sen sist. Förutom att jag är sjukt trött! Inatt sov jag 13 timmar!!! Och sen sov jag ändå en stund med Wille på dagen idag...

Idag var jag iaf och hämtade ut min gratis baby box på Barnens Hus. Fanns dock inget roligt i den. Rabatt checkar var väl bra, men sen var det nästan bara reklam...

Igår var jag och Sami och käkade på kina restaurang. Jätte mysigt och gott.

Kommer inom kort att få in en hel del pengar på mitt konto. Ersättning från bilolyckan. Nästan allt kommer självklart hamna på ett sparkonto där dom ska få ligga och gro. Men jag har kämpat och kämpat för att få igenom detta, och har därför tänkt köpa mig nått fint.
Tänkte därför unna mig en systemkamera. Någon som är bra på sånt och vill ge mig några tips? Har ingen koll alls själv :P

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu