10 poängs kväll

Måste ju meddela att jag lever!

Filmen var bra! Ettan var bättre, men så är det ju oftast :P Vi började hemma hos Eliza med skumpa och lite "Pretty woman" i hennes underbara garderob :P

Efter filmen drog vi vidare till Pipes. Drack coctails och snackade skit. Kändes lite konstigt att sitta ute på krogen redan vid nio.. Men folket strömmade in och det vart smockat! Träffade en massa trevliga människor och hade jätte trevligt! :)

Kom hem vid halv tre tiden. Alldeles lagom måste jag säga. Och vaknade vid nio på morgonen. Då kollade jag efter Elina och kunde inte riktigt förstå vart hon hade tagit vägen någonstans. Men så kom jag ju på att hon var hos Sami... Men guuud vad jag saknar henne. Wilhelm också så klart. Men honom är jag ju van vid att vara ifrån ett tag.

Snart kommer hon hem iaf. Och vi ska dra ner på staden och träffa mamma som är uppe från Göteborg. Hon har inte träffat Elina än, så det ska bli spännande!

Nä dags att snygga till sig lite. Så gott det går iaf ;) Lite bilder från kvällen kommer upp senare!

Kommentarer
Skrivit av: Tova

Jag hade också en riktigt mysig kväll när jag såg SATC-filmen, tror verkligen man behöver komma bort lite från mamma-livet ibland :) men visst saknade man sin lilla plutt! Kan nog dock vara kul för pappan att få lite egen-tid också ;)

Kramar

2010-06-09 @ 12:23:19
URL: http://trasslet.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu