Flashade brösten idag

Vilken road trip det blev idag! Först hämtade vi vagnen. Och den var underbar verkligen. Hur smidig som helst. Och lätt att styra. Kändes som luft. Inte som med Emmaljungan som man får kämpa med. Längtar bara tills jag får testa den på båda mina barn. Lillan gillade den iaf. Vart ett härligt gung för henne i den lilla "kassen" hon ligger i.

MR gick bara fint! Fast lite läskigt är det att ligga i tunneln och det burrar och håller på. Och en aning pinsamt var det. Då det var en karl som hade hand om undersökningen. Och man får inte ha på sig några metall föremål, vilket betydde att jag var tvungen att ta av mig bh:n. Hade självklart tröjan på mig, men smart som jag är så hade jag en vit genomskinlig. Pinsamt!!!

Fick mig ett gott skratt också när jag kom ut därifrån. Då morsan frågar mig om hur jag tänkt med Elinas blöjor. Hmmm tänkte jag. Vad kan hon mena då? Jag packade ju ner en hel drös! Så kollar jag ner i skötväskan och ser att jag packat jätte många..... Av Wilhelms blöjor!! Hahaha... Fast som tur var fanns det två pytteblöjor också ;)

Men tanken slår mig.... Fick Wilhelm med sig Elinas blöjor på dagis då?

Körde även på en orm på hemvägen. Så då vet alla det ;) Fast den såg rätt död ut, så det var iaf inte mitt fel.

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

Haha vilket härligt inlägg :) jag hade vrålat över en död orm, usch hatar ormar

2010-05-28 @ 00:31:21
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

I know, lite trist.. men inte oväntat, har aldrig tyckt om den där Anna och låten var kass.

2010-05-28 @ 10:04:45
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Helena

skrattar Ormen får skylla sig själv.. haha.. fel ställe vid fel tillfälle :-D

2010-05-29 @ 11:09:58
URL: http://blogg.vk.se/e-lack









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu