Ingen vanlig dag...

Idag är det inte lika varmt ute. Skönt med en svalare dag! Jobbigt för barnen när det är för varmt. Idag fyller brorsans Julia år! Så vi ska snart iväg på kalas. Ska bli gott ;) Hon är en jävel på att baka! Stort Grattis Jullan!

Känns lite bättre idag. Trots att man fick tråkiga besked igår som gäller huset! Är så less på att sitta och betala för ett hus som bara står... Men nu blir det att ta ett nytt lån och fixa upp allt som ska fixas så vi kan sälja det! Tråkigt bara att man måste ta ett lån och ligga ute med pengar. Blir ju mer att betala...

Nä nu ska jag göra iordning mej själv och Elina. Wilhelm sover och han är fort iordning. Dagen till ära blir det klänning för lillstumpan!! ;)

Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vad du är go gumman.. Jag saknar dig också, massor! Ringer dig snart :)

2010-05-22 @ 12:27:27
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: Tess

jag önskar verkligen att vi hade uteplats. det är ju ett jättestort plus ju,hoppas att den är fin!vars går Wille på dagis då?man vill/orkar ju inte ha allt för långt dit heller.jag är så grymt sugen på att flytta till större.en femma vore ju drömmen men en fyra duger gott och väl.problemet är bara att det fan inte verkar finnas någon sådan här på haga. iaf inte med mina krav.man vill ju gärna bo på botten el med hiss,blir så jobbigt med vagnen osv.sen så vill man att det ska finnas plats för disk och tvättmaskin.kanske har för höga krav haha! näe men man vill ju inte byta ner sig ändå. kul att du ska åka och kolla på lägenheten ändå,alltid kul att se hur det ser ut om inte annat!

2010-05-22 @ 17:20:57
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu