Prenumerant

För några dagar sedan så var det en prenumerant som svek mig... Men nu har den kommit tillbaka. Så då måste jag skärpa till mig och vara lite bättre på att uppdatera ;) hehe

Idag har jag och min mor varit och handlat lite här och var. Tiden rusade iväg och vi var hemma igen vid halv fem. Vet inte alls vart den här dagen tog vägen...

Och hela 26 grader varmt har det varit. Nu är det äckligt varmt nästan. (Alltid ska man klaga. Dumt att vara nöjd någon gång)

Imorgon ska jag åka till käraste Tessan. Hon ska hjälpa mig att slinga mitt hår. Jag hoppas att det inte blir fläckigt som det blev sist jag slingade mig... Men jag tror nog hon är bättre än mig ;)
Efter färgningen, om jag nu inte blir fläckig, så ska jag ner på stan. En jacka till Wilhelm ska bla inhandlas!

Nä, nu måste jag ta en paus från datorn för jag håller på att svettas ihjäl tror jag.... Puuuuust!

Kommentarer
Skrivit av: Elin & Isak

ska också en sväng på stan i morgon så vi kanske ses :D

2010-05-17 @ 23:15:14
URL: http://kiiwifrukt.blogg.se/
Skrivit av: eriika - pregzilla

jag la till dej i förrgår (eller igår kanske? elller? orka ha minne;P) på bloggkoll, och int behöv du styra upp dej för min skull int.. jag tar de du bju på :p

2010-05-18 @ 07:10:58
URL: http://headtrips.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

inget kul alls och tappa prenumeranter. jag tappa jätte många när jag byta blogg som fortfarande inte hittat hit... deras förlust... s

2010-05-18 @ 09:47:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu