SATC 2

Nu har vi hunnit oss hem och ätit grillat! Shit vad gott det var! Tråkigt bara att det skulle börja regna. Men som far sa: det regnar inte inne! :P Och det har han ju faktiskt rätt i.

Lillan ligger och sover. Föräldrarna ser på gubb/tant program. Så jag ska ta och lira lite poker och bara ta det lugnt. Imorgon kommer äntligen Wilhelm!!!! Saknar honom så det gör ont. Imorgon blir det en riktig mysdag! Hoppas på bra väder också så vi kan vara ute och leka. Han är en riktig utekille. :)

Och vet ni? Nu har jag och moster bokat upp oss! Den 28:e ska vi gå på premiären av Sex and the city 2!!!!!!! Snacka om att jag längtar redan nu. Och moster sa att om man går och se den så måste man festa också sen. Så ja, okej då. Bara roligt! Barnen ska ju ändå vara med sin pappa. Så då får jag och moster ta en helkväll. Var länge sen kan jag lova!!!! :)

Kommentarer
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Åååh, jag vill också se den filmen! :)

2010-05-15 @ 21:08:31
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu