Ser fram emot morgondagen

Gott var det med kalas! :) Till och med Wilhelm åt en massa tårta, trots att han inte är någon tårtkille. Så det var verkligen ett bra betyg!

Imorgon kommer Evelina och Elliot hit! Ska bli så mysigt! Var sjukt längesen nu! Och hon har inte träffat Elina än. Dom bor alldeles för långt ifrån mig. Önskar verkligen att dom bodde närmre. Har ju inte alls kunnat ta mig ut till dom under den långa och jobbiga graviditeten. Men nu ska jag ta mig i kragen nån dag och åka och hälsa på dom!

Imorgon åker även Wilhelm till sin pappa. Så jag ska verkligen njuta av min son innan. Saknar honom enormt mycket när jag inte har honom hos mig. Är inte van att vara ifrån honom så länge åt gången.

Wilhelm har blivit så otroligt charmig. Kommer med små söta kommentarer hela tiden. Mamma luktar gott. Mamma mysig. osv

Försökte få tag i lägenhetsinnehavaren till lägenheten jag blivit erbjuden, men hon verkar inte ha samma nummer. Hittade ett annat på hitta.se men med en annan adress. Ska testa ringa det nummret imorgon och hoppas att det är rätt person. Annars blir det lite pinsamt ;) hehe...

Nä klockan är mycket. Borde egentligen sova, men somnade när jag la Wilhelm och sov i över en timme. Dumma mig... Men men.. Ska spela lite poker och sen hoppas att jag kan somna!

Kommentarer
Skrivit av: Emma

Tack!! ja visst va de sött:)

2010-05-23 @ 10:39:16
URL: http://emmaemiliatilde.blogspot.com
Skrivit av: Anonym

Okej :) jamen de e bara å hojta till innan så ser vi om vi kan hitta en dag som passar in :) Å hoppas på sol åxo :D Kramar till dej

2010-05-23 @ 11:23:44
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Skrivit av: Evelina

:) Tack för igår var jätte mys! :) håller på att lägga upp bilder på bloggen nu, men det går seeeegt.. mitt internett is crap!! Puss

2010-05-24 @ 10:26:52
URL: http://elliotochdraken.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu