Upp och ner

Uppdateringarna har inte varit många. Men ja, Elina och Wilhelm har tagit upp all min tid. Sen mitt i flytt och allt. Elina är då fortfarande inte frisk! Blir ju galen snart! Men nu på eftermiddagen har hon börjat piggna till och ätit bra! :)

Sedan så har vi fått tråkiga nyheter i familjen så allt är upp och ner just nu!

Hur som helst. Imorgon är alla mina två barn hos sin far. Jag ska passa på att njuta med mina fina mammor. I fokus Sara, Emma och Tessan! Planen är att vi ska grilla(?) eller iaf äta nått tillsammans, sen dricka lite gott och sen dra ut. Känns ju lite si sådär med tanke på allt runt omkring mig just nu, men samtidigt behöver man släppa allt och bara tänka på annat. I den mån det går. Och det är inte ofta vi alla har barnvakt samtidigt så här. Typ 1-2 gånger per år.

Jaja, nu vart det bara svammel! Ska ta och passa på att surfa lite nu när Tant Sara myser med Elina. Inte ofta man får tid till datorn (som ni märkt!)...

Kommentarer
Skrivit av: Sara - Ensamstående mamma

Jag är superpeppad! Kommer bli knugen!

2010-05-07 @ 21:23:53
URL: http://dolphin.blogg.se/
Skrivit av: En Liten Emma och hennes Lilla A

Man ska unna sej lite roligheter och så, bara för att koppla av från allt som är runtomkring en. :)

2010-05-07 @ 21:37:32
URL: http://enlitenemmas.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu