Julklappar

Kan inte svara på era fina kommentarer. Kan inte kommentera alls faktiskt.

Elina är mega hostig. Riktigt obehagligt faktiskt. Hoppas det är bättre för henne imorgon. Och att hon kan sova lite bättre nu under natten. Hon vart som bara tvär sjuk den här gången.

Har iaf slagit in lite julklappar ikväll. Roligt! Tar gärna emot klapp tips från er. Till barn. Har redan valt ut en till brorsonen Harry iaf. Något jag egentligen ville köpa till hans ettårsdag, men det fanns inte på det stället jag var på. Men nu har jag hittat en som kommer att bl perfekt!

Man kanske skulle kolla runt i lite webb butiker och se om man hittar nått roligt.
Nu tjuter iaf pumpen så jag ska koppla av, och sen ska jag lägga mig. Har ont i halsen och känner mig inte alls kry faktiskt. Verkar vara förkylning på gång. Fyyy...

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

Hoppas hjärtat mår lite bättre idag :)



Vi hade det kanon igår =)

2010-11-07 @ 12:08:56
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu