Lite bilder

Jag är helt slut. Hostar och snorar som aldrig förr! Elina också för den delen. Smeknamnet för idag är således Grisen. Hon snarkar ju även i vaket tillstånd.

Trots förkylningen hade jag mor på besök. Fick lite gjort i hemmet iaf. Rensade bland Wilhelms gamla vinterkläder. Har en del som ska säljas. Blir nog så enkelt som blocket faktiskt. Är ju bökigt att hålla på att skicka.
Bar äntligen ner en garderob som inte gjorde nån nytta alls här. Stod bara i vägen. Den stod i Wilhelms rum när vi flyttade in, och den fick inte plats, så vi bar ut den just utanför. Då stod den istället och nästan blockerade ingången till vardagsrummet. Så det var skönt att äntligen få bort skiten! Disken tog mamma hand om! Tack! :P

Nu är det dags för sängen här på Plommonv. Måste nog ställa klockan imorgon så vi hinner med allt här hemma innan vi ska tillbaka till sjukhuset. Har ingen aning om vad som sker imorgon faktiskt. Blir väl iaf vikt och ronden.
Hon äter fortfarande inte. Vägrar helt och hållet. Varför kan man undra... Men ikväll åt hon faktiskt lite! Allt är bättre än inget. Och hela 50 ml fick hon i sig. Duktig tjej! :)

Nä fixa iordning det pipande monstret (dropp pumpen heter så numera) och sen kanske unna sig lite glass till nån serie innan man slocknar! :) Så får det bli! Och uppgift till mig själv imorgon blir att ta lite bilder. Är dålig på det nu...

Här kommer iaf bild på Elina när hon testade hoppgungan för första gången!







Vart trött rätt så fort. Så hängde hon bara så där :P

Bjussar även på en glad liten pirat:



Kommentarer
Skrivit av: eriika

haha ja, fast du kan ju alltid bulla upp henne, om hon når ner så är det nog roligt ändå :)



krya på er!

2010-11-08 @ 09:10:52
URL: http://headtrips.blogg.se/
Skrivit av: malin

man har väl alltid förtjänat glass tycker jag:) fast det har börjat sätta sig runt mage o rygg på mig det tycker vi inte om:P

2010-11-08 @ 14:01:26
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Söta bilder! Och hoppgungan brukar gillas. Längtar tills Tore kan använda den också :)

Kram

2010-11-09 @ 01:49:20
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Skrivit av: Madde

Söta bilder :)

2010-11-09 @ 12:14:22
URL: http://www.saramadeleine.se
Skrivit av: malin

jag försöker hålla mig till en tallrik, ibland iaf:) hehe häftig pirat:) gillar hon hoppan? noel älskar att sitta där, o niki också för den delen:)

2010-11-09 @ 13:16:39
URL: http://nyasmalin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu