Lite tunnare

Har tappat 5 kilo och kommer nu i alla mina byxor. Även mina favvojeans som jag inte kunnat ha sen innan jag blev gravid med Wilhelm. Känns riktigt roligt! Och det är roligt att gå och köpa nya kläder igen :P

Sitter och funderar över julen. Det är ju inte länge kvar nu har jag insett. Att det redan är november alltså... Har ingen aning om vad vi ska hitta på under julen faktiskt. Ska väl ha en massa julbak och pyssel med barnen. Tänker iaf inte köpa så mycket julklappar åt dom iår. Förra julen så hade Wilhelm så många att han vart less mot slutet och ville inte öppna dom sista. Dom är ju så pass små än. Och så får dom ju från andra håll, så det brukar bli en hel del.

Fast det brukar ju låta så, men ändå köper man en massa :P Men jag ska försöka. Har redan köpt några småsaker, mest till Wilhelm än så länge. Skulle ha kommit på något bra, nyttigt åt dom. Något som dom behöver. Men vad?

Jaja, nu har Elina äntligen vaknat efter några timmars sömn. Så nu ska vi mysa och leka innan vi ska iväg och äta pizza med Sandra! :)


Kommentarer
Skrivit av: Anonym

nu behövwer du inte sakna mig mer:) har fått låna dator av pappa.

härligt att komma i jeansen igen:)

2010-11-02 @ 11:39:04
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Ja, självklart! Jag menar egentligen att jag hoppas dom slipper hamna på barn4.. och då måste man ha gått över v.35 ungefär.. Det är färdigjäst för mig! :P Men det ser inte så ut.. Hon ska egentligen ha i februari men blir nog mamma i november..Hon är i v.23+5 idag så det är ju länge kvar!

2010-11-03 @ 08:52:29
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu