Självständighet

Hej kära vänner. Här är det mycket som händer, och datorn har fått vila ett bra tag. Skönt för han håller på att ge upp snart tror jag!

Jag har haft en fantastik helg! Kunde inte bli bättre faktiskt. Och jag är glad, så glad! :)

Elina har inte haft en lika bra helg. Drack själv en gång i fredags och sen drack hon inte en droppe under helgen. Trodde jag skulle dö när jag testade ge henne igårkväll och hon faktiskt tog flaskan! Lycka. Börjar ju få lite panik över att hon fortfarande matvägrar totalt. Kommer hon aldrig äta själv igen? Men ja, det är bara att kämpa på. Både för henne och mig.

Wilhelm har verkligen blivit trotsig nu! Jobbigt. Känns som att jag har nog att göra. Och det är inte roligt när allt ska bli en kamp. Men samtidigt är han duktig på att klara sig på egen hand. Han vill göra mycket själv, och behärskar det. Han säger till när han ska gå på pottan, och klarar det på egen hand. Klär av och på sig kläderna själv. Osv.

Jaja, nu får jag besök! Lovar att uppdatera mer inom kort!

Kommentarer
Skrivit av: tess

..jag är också glad. och glad för din skull! :D

2010-11-23 @ 19:54:09
Skrivit av: Johanna

Han känner väl att du inte ha lika mycket ork så då testar han dig. Sen är det väl åldern med, hör lite trots till :)



skönt att du är glad iaf :)

2010-11-24 @ 10:13:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivit av: Viola, 21årig tvåbarnsmamma

Det är inte kul när barnen trotsar och allt blir en kamp, dras själv med det här hemma. Men man får trösta sig med att det går över - alla fall fram tills tonåren börjar :)

2010-11-28 @ 14:24:15
URL: http://mummyfied.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu