Snö snö snö

Nu är köket snart klart! Bara nytt kakel, sen är jag nöjd.

Det har kommit sjukt mycket snö idag. Wilhelm är glad. Han har längtat efter snö hela sommaren. Imorgon får han åka bob eller pulka till dagis! :)

Jag och Elina ska väl bara hålla oss hemma och se till att bli friska! Jag har knappt någon röst alltså. Har lite papperarbete framför mig. Vårdbidrag som ska fyllas i och lite annat sånt.
Sen borde jag dra en vals med damsugaren också. Innan dammråttorna äter upp oss här hemma.

Blev inte mycket gjort idag eftersom dom var här och bytte köksluckorna. Men en maskin tvätt hann jag med iaf. Alltid nått. Och så fick vi ju besök. Gott fika hade dom med sig också. Tur det, då jag inte vågade gå och göra mig nå mat när han var i köket och grejade. Töntigt kanske, men jag ville inte vara ivägen :P

Nä nu ska jag och min hosta ta och hoppa i säng tror jag. Ska bara tanka i lillan lite mat. Och på tal om det. Idag har hon varit super duktig! Dom sista två målen har hon tagit flaskan själv! Hoppas det håller i sig :)
Natti natt

Kommentarer
Skrivit av: Linn

ne de bli man inte :P men finns ju inge o skriva om typ för man gör ju absolut inget. är typ mest mat man håll på me. fast nästa vecka ha ja bestämt att ta tag i träningen och kosten! Få bara se hu länge de håll i sig ;P

2010-11-10 @ 23:28:44
URL: http://linnrooos.blogg.se/
Skrivit av: malin

skönt o få nytt:) härligt att hon äter, vi får hålla tummarna att det håller i sig:)

2010-11-11 @ 07:11:18
URL: http://nyasmalin.blogg.se/
Skrivit av: Johanna

skönt köket snart är klart :)

2010-11-11 @ 09:13:08
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu