Sovmorgon på Plommonv.

Jag vaknade upp och kände mig helt pigg och utvilad. Men antog att det fortfarande var natt eftersom båda barnen sov. Fick mig en chock när jag kollade på klockan och den visade sig vara 8!!! Jag klev upp och kokade kaffe. Drack en kopp i lugn och ro. Sen gjorde jag välling åt dom båda. 8.20 gick jag in i sovrummet igen och då satt Wilhelm upp i sängen. Och han var grymt imponerad över att båda vällingflaskorna var klar och stod på diskbänken!

Han var inte på dagis förns klockan var närmare 1o. Men det gör ju ingenting. Han fick åka bob dit. Och tokiga unge åkte bara en liten bit, sen "orkade" han inte åka mer... Han ville väl hellre gå helt enkelt. Men det tog ett tag för oss att ta oss den lilla biten vi har till dagis. Av och på bobben hela tiden :P

Läkaren ringde och kollade hur vi hade det. Och eftersom det går bra för oss här hemma behöver vi inte åka in nått idag. Skönt det. Efter Elinas 12 mål så ska vi åka och handla. Får jag med mig mor, så ska jag passa på att bunkra upp med lite saker. Toalettpapper och blöjor och sånt. Annars blir det nog bara maten som inhandlas. Är lite bökigt att släpa på allt själv, samtidigt som man ska få med sig Elina!

Har faktiskt tryckt i mig lite lunch, så nu ska jag ta mig en kopp kaffe och läsa lite bloggar innan det är dags för matning! :)
Hon tog ju flaskan imorse också! Hela 30ml fick hon i sig på egen hand. Hoppas på lite större mängd den här gången. Vill bli av med sonden så fort som möjligt. Är ju bara en massa bök med den. Och inte är det roligt heller att ha en slang i näsan när man är snorig. Nä, fy!



Kommentarer
Skrivit av: Tess

Underbart med sovmorgon, man blir som en ny människa!Satt och kikade på dina bilder av Wille på facebook när han var liten och herregud vad han har växt alltså.Minns det ju som igår då vi skrev till varandra på apan och han låg i magen!Vi måste ju ses snart!!

2010-11-11 @ 12:58:39
URL: http://tessalorten.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu