Före-Efter

Ni tror väl inte att jag legat här hemma och varit bakis hela dagen? För det har jag faktiskt inte. Var lugnt igår. Moster bjöd på en fantastisk indisk middag! Jag åt tills jag fick andnöd. På riktigt.
Sen spelade vi lite spel, drack vin och snackade skit. Mycket trevligt.

Men jag saknade verkligen Elina. Och fick panik när jag vaknade och hade tappat bort min bebis. Var väldigt förvirrande när jag vaknade upp. Men efter en halvtimme så kom hon hem igen. Självklart så sov hon när hon kom hem så jag kunde inte bomba henne med pussar. Men jag tog igen det när hon vaknade igen. Sötongen min!

Och imorgon kommer äntligen prinsen hem! Saknar honom så det gör ont. Men innan det är dags att hämta honom på dagis så har jag lite att göra här hemma. Har faktiskt påbörjat målningen av min byrå nu. Det var på tiden, jag vet. Men nu har jag målat två varv av det som ska bli vitt! Får se om det blir ett varv till eller inte. Jag hatar när det inte är helt perfekt. Men jag får se. Hoppas på att hinna klart innan Wilhelm kommer hem iaf.

Har tagit före-bild så ni ska få se skillnaden senare, snällt va? :P
Nä nu är klockan super mycket. Ska ta och lägga mig nu innan klockan ringer och det är dags för matning.
Hoppas ni haft en super trevlig helg!



Kommentarer
Skrivit av: Linn

Hej ja folk brukar oftast säga hon är väldigt lik robin. Men ja tycker inte hon är speciellt lik nån, men jag är värdelös att se sånt också då iofs :)

2010-10-25 @ 20:40:12
URL: http://linnrooos.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Tack! Ja, men det känns som en evighet! 100 dagar!! Men det går fort, över halva graviditeten är gjord och det har ju bara svischat förbi.. Så det kommer nog sista tiden också göra :P

2010-10-25 @ 20:45:17
URL: http://leonochmamma.bloggplatsen.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu