Godkänd

Elina fick godkänt idag på synundersökningen. Gick jätte bra. När vi kom dit så tittade läkaren på hennes ögon, hur hon följde föremål med blicken och så. Sen fick hon nå droppar i varje öga som skulle utvidga pupullen. 1 timme senare så kollade han med en lampa och via ett förstoringsglas in i hennes ögon. Och som sagt så såg allt normalt ut!

Både jag och barnen har varit trötta ikväll. Har legat i sängen allihopa och läst böcker och sett på film. Riktigt mysigt.
Imorgon hoppas jag på att få bjuda hem mina föräldrar på en riktigt god middag. Så när vi varit på läkarundersökningen så åker vi och handlar hem det som behövs.

Och när Wilhelm varit på dagis så ska vi nog ner på stan och köpa mössa och vantar åt honom. Ska kolla upp på nätet om det finns nån overall jag kan köpa åt honom som han kan ha nu och fram tills snön kommer på riktigt.

Nåväl nu ska jag fixa mig lite sesamnuggets och sötsur sås och se om det är nått bra på tv!

Kommentarer
Skrivit av: Anna

Skönt att det gick bra idag! :) Lycka till imorgon också!

2010-10-14 @ 22:57:59
Skrivit av: Sofi

Härligt att höra att hon fick godkänt på synundersökningen.

Alltid skönt med något possitivt

2010-10-15 @ 09:28:45
URL: http://hugosvarld.blogg.se/
Skrivit av: En pojkmammas vardag ♥

Va skönt att hon ser bra! :)

2010-10-15 @ 22:02:17
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu