Hopphopp

Vi hade en mysig dag igår. Allt flöt på bra. Förutom Elinas matningar. Hon har ätit lite sämre dom sista dagarna. Men det är ju ingenting ovanligt.

Wilhelm har varit utan blöja idag. Hela dagen hittills och bara 1 olycka än så länge. Och han har sagt till flera gånger att han måste kissa, sprungit till pottan och gjort sitt. Jätte duktig har han varit! :)

Elina har sovit nu i ett bra tag. Nu ligger Wilhelm och ska sova lite. Elina har nyss vaknat. Hör henne allt ;) Hon har ju börjat testa sin röst nu på slutet. Låter som ett litet monster!

Nu ska vi testa hoppgungan för första gången! :)

Kommentarer
Skrivit av: Linn

HEj jo det är mycket roligare att baka och laga mat då det är någon som gillar att fika/äta. Jag brukar oftast bjuda typ mamma eller syskona för dom vet jag gillar det, robin gillar inte alls att jag bakar. e ju så onyttigt. men skitsamma ;P



Vad tyckte elina om hoppgungan då? :)

2010-10-31 @ 17:22:34
URL: http://linnrooos.blogg.se/
Skrivit av: malin

vad duktig han är! brukar gå från en dag till en annan då dom fattar det:) (jag mutade lillan med godis kanske därför det gick så bra?)

2010-11-01 @ 13:23:03
URL: http://nyasmalin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu